sobota, 28 lutego 2009

Paulla - Od dziś


Znalazłam Ciebie gdzieś na końcu świata

I wszystko już wiem

Szukałam całe dnie, miesiące, lata

I odnalazłam Cię


Już wiem, że od dziś

Chcę dzielić z Tobą wszystkie moje sny

Zasypiać i budzić się przy Tobie

Do końca swoich dni


A teraz kiedy jesteś przy mnie blisko

Nie muszę martwić się

Bo dzięki Tobie wiem, ze mam już wszystko

W dwóch słowach - kocham Cię


Już wiem, że od dziś

Chcę dzielić z Tobą wszystkie moje sny

Zasypiać i budzić się przy Tobie

Do końca swoich dni


Zasypiać i budzić się przy Tobie

Do końca swoich dni....
  

2 komentarze:

  1. nataliaa1990@buziaczek.pl28 lutego 2009 19:17

    Piękna jest ta piosenka:):) taka prawdziwa:) A ślub to super sprawa:)Życzę szczęścia:) i pozdrawiam:)[story--of-my-life]

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie tu..uczucia kwitną..oby jak najdłuzej:)

    OdpowiedzUsuń