czwartek, 30 kwietnia 2009

450 dni do ślubu ;)

 
Miałam dzisiaj troszkę czasu między zajęciami, więc wybrałam się z koleżanką z roku na rundkę po Rzeszowie w poszukiwaniu salonów z sukniami ślubnymi.
Byłyśmy w kilku miejscach ale tylko w jednym z salonów sukienki na prawdę bardzo mi się podobały.
Znalazłam tam chyba 4 wyjątkowe modele. Wszystkie mniej więcej w kształcie litery A. I przede wszystkim nie przesadzone jeśli chodzi o ozdoby - koronki, świecidełka, falbanki. Eleganckie, szykowne, ozdoby z umiarem. No po prostu podobały mi się strasznie. Nie lubię sukienek, w których wyglądałabym jak bombka na choinkę lub takich z długimi trenami. Też nie podoba mi się jak mają nawalone pełno ozdób. Widziałyśmy jedną wyjątkowo paskudną, która bardziej przypominała ślubny bukiet niż sukienkę. Miała nawalone pełno róż, falbanek i jeszcze takie dziwne coś przypominające ucho od koszyka. Masakra! W niektórych salonach sukienki były okropne. Ale ja już chyba wiem gdzie kupię swoją suknię.

3 komentarze:

  1. ~www.tofikgame.com5 maja 2009 14:45

    www.tofikgame.com jest to brama do gry w przestrzeni kosmicznej. Tysiące generałów gromadzi się jednocześnie, by grać i podejmować decyzje nad losami swojej galaktyki. Bądź najlepszym strategiem by władać całym wszechświatem.Aby grać z nimi, potrzebujesz tylko zwykłej przeglądarki internetowej. Zarejestruj się już teraz i miej siły by walczyć i zdobywać kolejne planety.Władaj potężnym wszechświatem już teraz wystarczy, że zarejestrujesz się na: www.tofikgame.comWSZYSTKIE DODATKI W GRZE SĄ DARMOWE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem tylko jedno - biała suknia być musi. Żadne ecru czy inne takie. Biała i już. I chyba na tym poprzestałam. Póki co, bo czasu jeszcze sporo :) 405 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kochana:) ale mnie dawno nie bylo na swoim blogu.... masakra... Wychodzisz za mąż? Gratuluje:) życzę szczęścia;) :*

    OdpowiedzUsuń