piątek, 7 maja 2010

Ślub za 78 dni! ;D

 
Długo nie pisałam, ale to przez to że miałam problemy z netem.

Do ślubu już niecałe 3 miesiące. Wspaniale!!!
Odebraliśmy nasze obrączki i są już u mojego Narzeczonego w domku. Takie właśnie chciałam. Proste, gładkie, bez zbędnych ozdób.
W ostatnim czasie kupiłam również buciki ślubne w przystępnej cenie. Na szpileczce, wys. ok 5-6 cm z małym kwiatuszkiem po zewnętrznej stronie, bardzo wygodne.
Protokół u księdza spisany. Próbna fryzura wykonana, fryzjer umówiony. Z kosmetyczką też już ustaliłam godzinę. Jeszcze tylko umówię się z nią na próbę.
Z moim Kochaniem oglądaliśmy również garnitury ślubne i teraz zostało się nam na coś zdecydować.
W niedzielę mamy spotkanie przedślubne, a następnie musimy sę umówić na indywidualne spotkania w poradni. Spowiedź przedślubna również odbyta. W zasadzie już wszystko przygotowane. Teraz tylko pisać zaproszenia i rozsyłać.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz