niedziela, 11 lipca 2010

Jeszcze tylko 13 dni! ;D

  
Za dwa tygodnie już będę mężatką. Już niedługo. To cudownie.
W ostatnim czasie kupiliśmy Przyszłemu Mężowi ślubny garnitur i kamizelkę. Mniam.
A także pojemniki na ciasto (tzw. szyszki), biżuterię dla Przyszłej Żony, słoneczniki do udekorowania samochodu i plakat z napisem "Serdecznie witamy Pana Młodego i Gości Jego". Odbyliśmy nauki przedślubne wraz ze spotkaniami indywidualnymi i byliśmy na ostatnim spotkaniu z księdzem. Dostarczyliśmy karteczkę z ukonczonych nauk i porozmawialiśmy sobie - coś w rodzaju rozmowy kwalifikacyjnej. W koncu nie każdy może się nadawać na żonę lub męża. Również wybraliśmy menu na przyjęcie weselne. Mam nadzieje że będzie wszystkim smakować. Suknię ślubną mam już w domu. Idealnie dopasowaną. Teraz jeszcze te 13 dni.

  

8 komentarzy:

  1. ~ślubna panna15 lipca 2010 10:35

    13 tka zleci moment ;) Aż ci zazdroszczę...u mnie jeszcze 44 dni ehhh ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. kati5@onet.eu16 lipca 2010 16:49

    no to jeszcze 8 dni do ślubu ja idę również w ten dzień na ślub do chrześniaka mamy i jestem przerażona tą pogodą....masakrycznie grzeje :((( mój ślub za 282 dni i sama nie mogę się tego dnia doczekać :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie zycie-jissi.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze w takich momentach nie mogę doczekać się zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ~kochajaca-zona.bloog.pl19 sierpnia 2010 22:42

    co tam u ciebie ?? zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. ~szczesliwykundelek5625 września 2010 15:16

    Ja urodziny mam 24 lipca. Gratuluje !!

    OdpowiedzUsuń
  6. www.ivideo.com.pl - Darmowe filmy z polskimi lektorami w jakosci HD, nowosci kinowe takie jak Pila 3D, Zanim odejda wody, sa juz do obejrzenia na naszej stronie. Dajemy ci rowniez mozliwsc ogladania bez limitow dowolnie wybranych filmow z serwisu megavideo, u nas obejrzysz w jakosci hd za darmo bez limitow.

    OdpowiedzUsuń
  7. no właśnie a gdzie się tobie spieszy, masz 22 lata..

    OdpowiedzUsuń
  8. Darmowe filmy online w jakosci HD z polskimi lektorami znajdziesz to na - www.ivideo.com.pl

    OdpowiedzUsuń