poniedziałek, 29 marca 2021

Inna

 Ja do tego świata nie pasuję.


8 komentarzy:

  1. Myślę, że każdy z nas ma czasem takie myśli. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz... Jestem tak kurewsko wrażliwa, że nawet definicja WWO tego nie ogarnia. Mam problem z dostosowaniem się do reszty. Chociaż nie, to nie ja mam problem, bo ja się taką lubię i nie chcę tego na siłę zmieniać, ale widzę, że inni mnie nie rozumieją i oczekują ode mnie, ze stanę się "normalna".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź sobą normalność jest nudna.

      Usuń
    2. A jebac innych. Jeśli Ty siebie lubisz? Oczekiwania ludzi nie są po to żebyś je spełniała

      Usuń
  3. Dziewczyno kochana tylko sie nie zmieniaj bo dzieki takim ludziom jak Ty czlowiek jeszcze ma wiare i nadzieje w milosc, wiernosc, uczciwosc i dobroc. My Cie wszyscy tutaj kochamy taka jaka jestes wlasnie. Pozdrawiam i przytulam szczerze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie... https://amor-1987-1960.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się wydaje że każdy pasuje, właśnie z tego względu że każdy jest inny a nasz świat różnorodny.

    OdpowiedzUsuń