niedziela, 12 kwietnia 2020

Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

Najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Wielkanocnych,  a przede wszystkim dużo zdrowia!
:* :* :*




Dopisane wieczorem:

Naszło nas dzisiaj z mężem na wspomnienia i czytanie mojego bloga, co jak się domyślacie nie było dla nas łatwym doświadczeniem. Cieszę się że wszystko dobrze się skończyło.

Jestem szczęśliwa!

Ps. Dziewczyny,  dziękuję Wam, że towarzyszycie mi w blogosferze od wielu, wielu lat oraz za Wasze wsparcie w najtrudniejszych chwilach mojego  życia, a wiecie, że  nie było kolorowo. Wasza obecność wiele dla mnie znaczy.
Dziękuję.

2 komentarze:

  1. Dla Was również wszystkiego dobrego. Wiary, nadziei i miłości.
    A jaki piękny stół świąteczny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych dla Was!

    OdpowiedzUsuń