piątek, 27 marca 2009

484 dni do ślubu ;)

  
Podpisaliśmy umowę z zespołem i z kamerzystą
.
Fajnie! Cieszę się strasznie. Im więcej rzeczy jest już ustalonych tym jestem spokojniejsza o to czy rodzice wykręcą nam jakaś akcję.
Myślę że już wszystko będzie dobrze. Ileż można słuchać, że wykształcenie i kasa są w ż
yciu najważniejsze, a coś takiego jak miłość nie istnieje i jest dobrze tylko przez pierwsze 2 lata po ślubie, a potem to już tylko kłótnie. Przecież tak na prawdę to nie o to w tym wszystkim chodzi, bo na co mi wszystko inne jeśli nie będę mieć miłości.
To właśnie miłość jest w życiu najważniejsza, bo przecież po to się rodzimy, żeby kochać i łączyć się w pary, a potem dawać nowe życie, które później należy uczyć czym jest miłość. Nie wiem jak można dziecku wpajać, że liczy się w życiu tylko kasa. Nie wiem...
Ja jestem szalenie zakochana i niesamowicie szczęśliwa.
Tego życzę każdemu z Was.

Często spotykam się ze stwierdzeniem, że tak wcześnie się zaręczyliśmy i już się chcemy pobrać, że może powinniśmy jeszcze zaczekać. Ale wiecie co? Tak mówią tylko ludzie, którzy nie zaznali w życiu prawdziwej miłości a małżeństwo nie ma dla nich najmniejszego znaczenia. Wkurza mnie jak ktoś powie: "zastanów się jeszcze, przecież jesteś jeszcze młoda" itp teksty.
Przecież gdybym się nie zastanowiła to bym się nie zaręczyła w maju. Ale skoro przyjęłam oświadczyny to widocznie jestem w stu procentach gotowa na ślub i chcę tego ślubu.
Poza tym jak ktoś teraz gada żeby się zastanowić, a może by jeszcze zaczekać, a może by poszukać sobie kogoś innego - bez względu czy to jest mówione mi czy mojemu Lubemu - to tak mnie to wpienia, ze mam ochotę takiej osobie przyłożyć. Przecież jesteśmy do cholery zaręczeni! Jak ktoś może mówić o jakimkolwiek zmienianiu, czy szukaniu kogoś innego. Czy w dzisiejszych czasach zaręczyny nie mają już żadnego znaczenia?!

Zauważyłam też ze niektóre moje koleżanki udają strasznie zakochane i próbują na siłę stworzyć związek na wzór naszego.
Nie rozumiem tego...
Ale one nagle zaczynają planować swój ślub, chcą się zaręczać. Niemal wymuszają zaręczyny na swoich chłopakach, tylko po to żeby się pochwalić pierścionkiem.
I po co to?
Jakaś szopka normalnie.
Denerwuje mnie też takie sztuczne zachowanie innych par w naszym towarzystwie. Czasami to aż tak źle wygląda, że niedobrze mi się robi.
Najbardziej zaskoczyło mnie to że jedna z koleżanek znając gościa niewiele ponad pół roku, po tym jak pochwaliłam się datą naszego ślubu, nagle planuje ślub również na rok 2010. A co najlepsze za plecami swojego chłopaka, jeszcze nie narzeczonego. Ona wymyśliła już sobie całą scenerię i próbuje wymusić na swoim gościu zaręczyny.

Ludzie nie wiedzą co to jest miłość.
No owszem, są tacy co wiedzą, ale wielu jest takich, którzy nie mają pojęcia o miłości.
To jest straszne!

3 komentarze:

  1. sara177@vp.pl27 marca 2009 20:02

    Ludzie poprsotu sami nie pokochali i najczęściej zazdroszczą to jest główny powód.Nowa notka www.sara-and-life.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey Maleńka!Nie przejmuj się tak :* wszystko będzie dobrze i wszystko się ułoży ;)Nieważne kiedy się zaręczycie i pobierzecie, wcześniej czy później? To nie ma znaczenia, ważne że się kochacie prawda? :* No i ja się cieszę razem z Tobą skoro wiem że to czyni Cię szczęśliwą ;)(i rozumiem Twoje szczęście młotku pomimo braku miłości w moim życiu :P )

    OdpowiedzUsuń