wtorek, 17 marca 2009

494 dni do ślubu ;)

     
Jesteśmy zaręczeni już 10 miesięcy.
Przed nami do dnia ślubu jeszcze 16.
Powoli rozglądam się za suknią ślubną, przeglądam różne pisma ślubne i kiecki na necie. Wszystkie są takie ładne. Trudno się zdecydować na tą jedną. Nie mam pomysłu na jakąś konkretną kreację. Nie mam takiej wymarzonej sukienki.
Pewnie na wakacjach zacznę odwiedzać salony z sukniami ślubnymi i może jakaś szczególnie mi przypadnie do gustu.
Na wakacjach będę miała na to dużo więcej czasu więc na pewno coś wybiorę.
Przeglądałam też fryzurki.
Matka się uparła żeby mnie ufarbować na blond i zakręcić włosy a'la pudel.
No, thanks!
Owszem, jakieś grube loki bądź fale to bym chciała mieć. Ale nie takie loczki które będą sztucznie wyglądać.
A już na pewno nie blond!
Biała suknia, jasna cera i jeszcze biały łeb.
Mam długie włosy i warto by je było pokazać więc nie będę ich chować w kokach i zmyślnych upięciach.
  
Podobają mi się fryzurki mniej więcej takie:


 

 

   
 

4 komentarze:

  1. Śliczne te fryzurki :) Też bym chciała mieć takie długie włosy... :(Pozdrawiam http://mam-siedem-lat.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Barbara Agnieszka18 marca 2009 17:02

    Witaj :) Do mojego ślubu jeszcze 458 dni :) Suknię mam wymarzoną, ale czy znajdę taką w sklepie? oto jest pytanie :)Też mam długie włosy, ale zdecydowanie będę je upinać, całkiem. Nie będę mi przeszkadzały podczas jedzenia i bawienia się. Poza tym takie grube loki nie wytrzymałyby zbyt długo. Bo: 1. jeśli będzie padać - klapa, 2. jeśli będzie gorąco (19.06.) - też kicha, bo mnie będzie gorąco, bo będą zasłaniać szyję :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)www.piorem-pisane.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie miałaś czasem sobie zaprojektować kiecki?Na wakacjach powiadasz? Hmmmm a nie będziesz potrzebowała towarzystwa? ;)Ładne fryzurki, ale najlepiej idź do stylisty (lub kogoś kto się na tym zna) i dopasuje CI fryzurkę do pyszczka. Chodź i tak najważniejsze będzie Twoje samopoczucie. Jak będziesz się dobrze czuła w tym co masz na sobie to będziesz dobrze wyglądać :DBUZIA! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ~przyszła żona19 marca 2009 00:39

    jak na razie pomysłu na kieckę nie mam, a co do fryzurki to pewnie sie wybiorę do stylisty tak jak mi doradzasz ;)

    OdpowiedzUsuń