wtorek, 22 grudnia 2009

214 dni do ślubu ;)

Jako że zbliżają się Święta Bożego Narodzenia chciałam życzyć wszystkim odwiedzającym mojego bloga wesolutkich, zdrowych i cieplutkich świąt, spędzonych razem z najbliższymi oraz udanej zabawy sylwestrowej i dużo, dużo szczęścia i miłości w Nowym Roku i nie tylko ale i w całym życiu!
 
Do ślubu jeszcze 7 miesięcy i 2 dni.
W Wigilię będzie nasza siódma przedślubna miesięcznica.
Już się nie mogę doczekać.
Niby to już nie długo, a jednak...
W najbliższym czasie wypadało by poszukać ślubnych butów. Już się troszkę rozglądałam, ale jeszcze nic konkretnego nie wpadło mi w oko. Może po świętach wybiorę w końcu jakieś buciki. No i oczywiście musimy się porozglądać za butami i garniturem dla mojego Lubego. I zamówić wreszcie obrączki. Mieliśmy to zrobić już w tamtym miesiącu ale tak jakoś wyszło. W sumie jest jeszcze dużo czasu. Ale zawsze lepiej wcześniej wszystko załatwić niż się później stresować.
Dobrze by było żeby rodzice - moi i mojego Narzeczonego - wreszcie się spotkali i żebyśmy wszyscy coś pogadali o ślubie i weselu. Choć to zapewne będzie katastrofa znając moich rodziców. Ale jakoś przeżyjemy.

  

5 komentarzy:

  1. ~czekasznatajednachwile0522 grudnia 2009 14:59

    Dziekuje za zyczenia Ja rowniez ci kochana zycze WESOLYCH SWIĄT :* co do bucikow slubnych to oj kochana z tym to jest problem bo nie wiedamo jakie kupic... ale ja juz mam z tym spokoj tak samo jak i z obraczkami :)ps.wpisalam cie w linki :) mysle ze nie masz nic przeciwkopozdrawiamM&M

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę wiary w Rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~kochajaca-zona.bloog.pl23 grudnia 2009 10:02

    wesolych swiat i owocnego spotkania rodziców i udanej rozmowy:) napewno bedzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziubasek22@onet.eu23 grudnia 2009 10:11

    W te Święta - Samych cudownych chwil w gronie naukochańszych...ciepła i miłości...niech Moc Narodzonego Chrystusa odmienia nasze serca.....a przyszły rok niech będzie piekny i pełen dobrych decyzji:))))tego zyczy M&M

    OdpowiedzUsuń
  5. alexa_89@vp.pl24 grudnia 2009 11:56

    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń