czwartek, 24 grudnia 2009

212 dni do ślubu ;D

  
Na początku dziękuję wszystkim za piękne świąteczne życzenia.
  A co do rodziców to nie ma tak łatwo. Może gdybyście czytali mojego bloga od początku wiedzielibyście nieco więcej. Teraz to już szkoda o tym gadać i się denerwować. Wystarczą mi bieżące wydarzenia. Jeśli jesteście zainteresowani, to więcej powiedzą wam wpisy z lutego i marca.
Pozdrawiam wszystkich czytających.
Jeszcze raz życzę wesołych i spokojnych Świąt!!! 

    
Do ślubu już tylko 7 miesięcy.

7 komentarzy:

  1. Wesołych;)/anowi

    OdpowiedzUsuń
  2. ~kochajaca-zona.bloog.pl27 grudnia 2009 23:19

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. dziubasek22@onet.eu28 grudnia 2009 09:51

    swięta swięta i po po świetach zapraszam do mnie :) pozdrawiam M&M

    OdpowiedzUsuń
  4. dziubasek22@onet.eu30 grudnia 2009 10:02

    kochana z okazji nadchodzacego sylwestraŻycze Ci zabawy do białego rana, najlepszych piosenek, pysznego szampana... Choc niebęde z Tobą w "Noworoczną Noc" pamiętaj proszę o mnie, przez następny rok !!! zycze M&Mzapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. dziubasek22@onet.eu1 stycznia 2010 12:07

    no i doczekalaysmy sie kochana naszego roku :) pozdrawaim i zapraszam do mnie M&M

    OdpowiedzUsuń
  6. ~kochajaca-zona.bloog.pl1 stycznia 2010 21:55

    wszystkiego naj w nowym roku - zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ~przyszła żona3 stycznia 2010 12:18

    dziękuję wszystkim za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń