czwartek, 31 grudnia 2015

Gdyby coś się stało dzieciom...

Wczorajszego dnia nie uniosłam.

Rano, tzn. o 9, bo dla nas rano to 6-7, poszłam z dziećmi na śniadanie, ale że w kuchni śpi Agnieszka z babcią (bo w swoim pokoju się dzidziuś 15letni boi), to się zaczęła wściekać, że ją obudziliśmy. Jeszcze syn zaświecił światło, to się zaczęła drzeć żeby go zabrać. Mówię do niej: "Aga, Ty też będziesz miała kiedyś dzieci". Zrobiłam szybko śniadanie i poszłam z dziećmi na górę. Nawet jak schodzimy po 10 to jej nie pasuje. Zawsze się czepia i pyskuje. Jak mamusia.

Jak po 12 położyłam Faustynkę na drzemkę w pokoju obok i zeszłam na dół po coś z synem, to Agnieszka przyszła i normalnie gadała przez telefon w pokoju w którym śpi dziecko, jak to zobaczyłam, to córkę przełożyłam do wózka w przedpokoju.

Wieczorem mąż piekł pizze w piekarniku i nastawił pranie, to teściowa do mnie z wrednością w głosie "Kiedy skończysz to piec?!" Bo jej trzeba było gniazdko, ale oprócz tego w kuchni jest jeszcze trzy, to czemu akurat to jej potrzebne.  Do Maciusia klęła, bo zgasił w kuchni światło "No kurwa zaświeć!!!" Tylko 2 minuty jeszcze się piekło, a ona i tak jeszcze z 15 minut z gniazdka nie skorzystała. Jeszcze kazała mi suszarkę na ubrania wynieść, bo nie może stać. Ja mówię, że nic na górze już nie ma. I faktycznie, bo powynosiłam już dzień wcześniej krzesła, suszarkę poskładałam, mąż nawet orbitreka wyniósł. Mogłam dodać, że jak chce to mogę jej szafę wyrzucić jeszcze jak jej przeszkadza, ale jakoś nie potrafię być wredna. Poszłam kłaść dzieci na górę i słyszałam jak się teść drze, że schodów nie posprzątaliśmy. A oni rąk nie mają? Dlaczego zawsze ja mam sprzątać, co posprzątam, to teściowa robi na schodach nowy magazyn. Ja tylko robię miejsce na jej następne śmieci. Darł się jak głupi, a co dopiero mój mąż sprzątał z Agnieszką JEJ pokój i pokój TEŚCIA bo w nich ma młodzież imprezować. Teściowa tylko pyskowała, że my najwięcej mordą robimy, a nic nie robimy, a przecież nikt nic nie gadał, tylko mój mąż Agnieszkę wołał, żeby sobie pokój odkurzyła, a i tak głupi odkurzył za nią, bo ona powiedziała, że nie będzie.

Nie mogłam Młodej uśpić, bo teść szalał jak głupi. W końcu zasnęła, mąż rozłożył suszarkę w przedpokoju i poszedł na dół po pranie. Kładłam Maciusia, który się jak zwykle rozbierał gdy go ubrałam. Słyszę jakieś awantury. Mąż się darł, bo mu matka pralkę odłączyła, a teść za ten czas wyrzucił naszą suszarkę na strych. Kłócili się wszyscy strasznie. Mąż długo nie wracał, bo chciał dokończyć pranie. Starej suszarka przeszkadzała i skakała jak diabeł, teść oczywiście po jej stronie, a przecież do rana ubrania wyschną. Na imprezę się mają schodzić dopiero o 21 godzinie, to prawie doba. Ja wyjrzałam z pokoju, suszarki nie ma, na dole się żrą, rozpłakałam się, zamknęłam drzwi od  pokoju. Pamiętam, że Maciuś stał golutki obok łóżka i tyle. Później pamiętam dopiero jak mąż coś do mnie mówi, spojrzałam na syna, stał w swetrze, a ja leżałam w szkle. Pamiętam, że babcia trzymała mi nogi do góry, nie czułam rąk. Słyszałam jak mąż coś krzyczy, ale byłam tak oszołomiona, że nic nie rozumiałam. Było mi strasznie zimno i zaczęłam wymiotować. Oni dalej się kłócili. Teść krzyczał, że najlepiej zemdleć i że ja histeryzuję. Zemdlałam, bo organizm już nie wytrzymał tego wszystkiego. Mam okropnego guza na czole, bo musiałam mdlejąc uderzyć o coś. W ogóle w meble jakoś wjechałam, że mi szklanka z szafy (mąż przed dziećmi odstawił wysoko) niemal na łeb spadła. Dzięki Bogu, że się syn nie pokaleczył, bo jeszcze nie spał.

10 komentarzy:

  1. Przepraszam, ale pal licho te terapie, zabierajcie się stamtąd jak najszybciej. Pomyśl, co by było, gdybyś zemdlała będąc sama z dziećmi, bez męża...Było o włos od tragedii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że masz rację ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja wiem, że Twój synek potrzebuje terapii, ale chyba jednak bardziej potrzebuje zdrowej Mamy, która nie upadnie nagle, gdy będzie z nim sama w domu.
    Twój syna jest ważny i Jego zdrowie, ale Twoje też!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem ;(
    Rozważam nawet Dom Samotnej Matki, ale nie wiem czy jako mężatka mam jakiekolwiek szanse.
    Nie stać mnie na wynajem mieszkania.
    Męża nie mogę namówić na wyprowadzkę. On chce pieniądze odkładać na kupno własnego i ma rację, bo własne to własne, choćby ciasne, ale własne. Ale ja nie wiem jak długo jeszcze wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~Marta (mama dwóch córek)31 grudnia 2015 23:22

    Boże... Ile ten Wasz koszmar będzie trwał :( Tak bardzo Ci współczuję. Spróbuj wpłynąć na męża zanim będzie za późno!!! Wy tak dalej nie możecie żyć, bo to już dawno nie jest życie.
    Życzę Wam dobrych decyzji w Nowym Roku i oby był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoi teście i Agnieszka to jakaś patologia.
    Współczuję ja bym nie wytrzymała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, a co z domem? chyba się budowaliście?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana trzymam za Ciebie kciuki, żeby Ci nerwy nie puściły. Mi nie raz juz puszczają, ale staram się tego chociaż dzieciom nie pokazywać, uciekam i płacze zazwyczaj wieczorem w ciszy i samotni, bo jakoś to mnie uspokaja. Muszę jeszcze trochę poczekać i wtedy będę juz myśleć o swoim. Oby to się na WSzych dzieciach nie odbilo, bo widza, patrzą i słyszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej:( a myślałam,że ja mam źle.. współczuje:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Życie jest takie niesprawiedliwe :(

    OdpowiedzUsuń