poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Naładowana pozytywną energią

Naładowana pozytywną energią podjęłam walkę z nadprogramowymi kilogramami.

Ograniczyłam pieczywo, makarony - ogólnie gluten oraz mięso. Zrezygnowałam z fast-foodów. Piję dużo wody i ziołowe herbatki które uwielbiam, np. miętę oraz zieloną i czerwoną herbatę. Ograniczyłam cukier (słodycze, słodkie napoje, soki). Jako coś słodkiego pozwalam sobie jedynie na lody od czasu do czasu. Nie powiem, że słodkości mnie nie kuszą, bo kuszą (mąż kupuje sobie czekolady i batoniki), ale staram się je chować tak by nie leżały na widoku. Jem za to więcej warzyw i owoców (marchew, zielony groszek, kalafior, papryka, sałata, szpinak, kapusta pekińska, ogórki kiszone, jabłka, banany, maliny, kiwi). Robię z nich koktajle owocowo-warzywne, sałatki i gotuję zupy jarzynowe.

Znalezione obrazy dla zapytania orbitrek jakie mięśnie pracują

Od 1-go kwietnia codziennie ćwiczę na orbitreku po 30 minut. Po ćwiczeniach zjadam jogurt naturalny lub banana zmiksowanego z odrobiną jogurtu. Nie jest łatwo znaleźć czas na ćwiczenia przy dwójce dzieci, ale przez weekend gdy Faustynka drzemała w południe, a mąż mógł posiedzieć z Maciusiem, to zorganizowałam sobie te pół godziny na ćwiczenia. Samopoczucie bardzo mi się poprawiło i oby tak dalej.

Cieszę się, że znalazłam w sobie w końcu siłę na ćwiczenia, bo bardzo mi tego brakowało.

Dzisiaj korzystając z okazji, że Maciuś ma wolne w przedszkolu, poćwiczyłam z samego rana o 6 godzinie gdy dzieciaki i mąż jeszcze spali.

Mam nadzieję, że pod koniec tygodnia będzie 1 kg mniej, a jest ich do zrzucenia prawie 10.

analiz-tela2.jpg

3 komentarze:

  1. Właśnie znalazłam twój stary komentarz pod moim wpisem o odchudzaniu na blogu www.mamamalejmai.blogspot.com Wpadłam zaprosić na mojego nowego bloga www.muminpatchwork.blogspot.com i gratuluję, ze zaczęłaś tak energicznie działać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości i życzę dalszych sukcesow ;) Mi jakoś z odchudzaniem nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli nie masz nadwagi to nie masz potrzeby się odchudzać :) Ja mam do zrzucenia niestety prawie 10 kg :/

    OdpowiedzUsuń