sobota, 10 marca 2018

Mój kochany synek znowu ma 39 stopni

Jezu Kochany! Znowu choróbsko! I znowu dopadło syna. Wyć mi się chce. Tak bardzo mi go szkoda. Maciuś tak źle to znosi. Boże! Co ja bym dała, żeby te wszystkie gorączki, bóle i inne objawy przejąć od dzieci na siebie, żeby tylko im nic nie było, żeby nie cierpiały.
Jeszcze nie odreagowałam i nie odespałam poprzedniej choroby, a tu znowu - 39 stopni u syna. Już w nocy źle spał, wstał już o 4 - zmierzyłam mu temperaturę - 38,3. Jeszcze nie najgorzej, ale o 9 już było 39. No to czopek... Bronił się zawzięcie ;( Udało się, ale po 13 znowu 39 stopni i znowu czopek.

11 komentarzy:

  1. Bardzo współczuję i mam nadzieję, że szybko wróci do zdrowia. Tylko żebyś ty się nie wykończyła tym wszystkim... U nas też wszyscy chorzy, jedno po drugim i ja, jak zwykle, na samym końcu rozłożona na łopatki. Buziaczki, kochani. Dawaj znać, jak sytuacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedny :( To już jednak bardzo wysoka temperatura. Teraz niestety taki sezon... Mam nadzieję, że Synek szybko wyzdrowieje.
    Trzymajcie się dzielnie, Oboje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze jest to że miesiąc temu też chorował z gorączką 40 stopni i męczył się 2 tygodnie.
      Życie jest takie niesprawiedliwe.

      Usuń
    2. Wiem, co to dla Ciebie oznacza- opuszcza zajęcia, to co już się wypracuje, trzeba przypominać od nowa... Trzymam kciuki, żeby szybko tym razem przeszło.

      Usuń
    3. Tak Martuś, to też, ale najbardziej mi szkoda że się tak męczy, bo doustnie nie przyjmie, tylko na siłę czopki. On płacze, broni się, ja płaczę bo widzę jakie dla niego to traumatyczne. No i te choroby tak długo u niego trwają.

      Usuń
  3. Zdrówka dla synka i nas dwa tygodnie temu też taka temterature mieliśmy. ... jakieś zbudowane te wirusy teraz

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo współczuje! I zdrówka życzę! A Tobie wytrwałości. Choróbsko w domu to ogromny stres :( mam nadzieje że jak pogoda się unormuje i zrobi się cieplej to i chorób mniej będzie. Trzymajcie się mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję że niedługo ten okres chorobowy się skończy.

      Usuń
  5. Ja też tak mam! Jak mi dziecko choruje i ma taką temperaturę to brak chęci do czegokolwiek

    OdpowiedzUsuń