środa, 15 maja 2019

Kilka zdjęć ;)

Mam tyle myśli w głowie, chciałabym tyle napisać, że nie wiem od czego zacząć. To chyba jeszcze nie jest ten dzień na pisanie, dlatego ten wpis będzie bardziej fotograficzny niż tekstowy. 
Pozdrawiam! :*



Urodzinki Faustynki



 Święta Wielkanocne



 I odrobina słodkości ;)

Daktylowe kulki


 Mleczna kanapka


Ciasto szpinakowe z galaretką


Torcik cytrynowy z galaretką na spodzie z biszkoptów


Ciasto tofi z  kokosem


Ciasto orzechowe z kremem waniliowym i tofi



Szarlotka




19 komentarzy:

  1. yhmm, pyszny ten post :)
    Pisz, pisz Kochana, czekamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcie, to gdzie jesteście razem :)
    Mam nadzieję, że wszystko OK i jak już przemówisz, to optymistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko masa myśli kłębi mi się w głowie. Takie wiesz... O życiu i śmierci... ważne rzeczy. Potrzebuję spokoju ducha i dużo wolnego czasu aby móc się na tym skupić i sensownie napisać a nie chaotycznie jak to nie raz gdy się spieszę.

      Usuń
  3. Uwielbiam szpinakowe wariacje :) czy to z galaretka to ala arbuz? :D

    Mam nadzieje, ze pozytywnie masz duzo do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie arbuz ;)
      To właściwie nie o sobie chcę pisać, ale potrzebuję do tego skupienia, a różnie z tym jest.

      Usuń
    2. Ja dzis go robie :)
      To czekam na kolejny wpis z ciekawoscia :) ja ostatnio probuje sie zorganizowac ;p

      Usuń
    3. A co Cię zdezorganizowało?

      Usuń
    4. Chyba rzadko bywam zorganizowana :p

      Usuń
  4. Ale pyszności! Sporo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)
      Od kiedy mam swoją własną, prywatną kuchnię, cały czas coś pichcę. Strasznie lubię.

      Usuń
  5. Poziom cukru w normie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za takie zdjęcia no wiesz...... a ja do kawy nic 🤭🤭🤭🤭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry :*
      Oj pofolgowałam sobie przez ostatni miesiąc, pofolgowałam.
      Ale waga utrzymuje się mimo to na 55,8 kg ;) Więc dopóki nie przekroczę 56 to się nie martwię :D

      Usuń
  7. Mniam, aż ślinka leci patrząc na same zdjęcia. Z moją dietą muszę przestać oglądać takie posty ;)

    OdpowiedzUsuń