piątek, 9 kwietnia 2021

Dietka

Wracam do diety, bo niestety zrobiłam zapasy i w ciągu niecałych 4 miesięcy przytyłam 5 kg.

Chciałabym wrócić do formy z sierpnia. Teraz patrząc na moją opoknę na brzuchu wydaje mi się to  niemożliwe,  ale gdy spojrzę na zdjęcia z tamtego okresu, to jakoś wtedy się udało.

Nie czuję się komfortowo z nadprogramowymi kilogramami. Wiem, że  to nie jest najważniejsze i nie jestem jakąś fanatyczką zdrowego odżywiania, fitnessu i odchudzania, ale wiem też jakie ważne jest zdrowie.

Mnie jak zwykle najciężej zrezygnować z pieczywa, ale wiem, że to w mojej diecie zadziała.

Wiem też, że gdy zobaczę pierwsze efekty, staną się one motorem napędowym do dalszej pracy.

No to start!




6 komentarzy:

  1. Powodzenia! Skoro juz się udawało to i teraz się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam więc kciuki. Na pewno dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pozostaje mi nic innego jak trzymać kciuki i życzyć powodzenia :) a na temat diet wiem aż za dużo, bo moja aktualna którą stosuje już od ponad 2 lat zostaje ze mną do końca życia. Zmieniają się jadłospisy i sposoby odżywiania, ale kalorii muszę pilnować jak żołnierz bo inaczej będzie klops.

    OdpowiedzUsuń