piątek, 24 lutego 2012

Zainteresowanie rodziców po 7 mieiącach ciszy.

Ostatnio wiele się u nas działo, niestety nie bardzo miałam czas żeby o tym pisać. Wiadomo jak to jest przy małym dziecku. Korzystając z okazji, że nasz mały M. śpi sobie smacznie, opiszę choć troszkę co u nas słychać.

Kiedy byłam w ciąży dbaliśmy z mężem i z teściami żeby nikt nie wiedział, w którym miesiącu ciąży jestem i na kiedy jest termin. Gdy ktoś pytał udzielaliśmy wymijających odpowiedzi. Nie chcieliśmy aby doszło to do moich rodziców. Również kiedy już urodziłam nie chwaliliśmy się tym. Jednak długo się nie dało tego ukryć, bo już kiedy mąż pojechał zapisać małego M. do ośrodka zdrowia wieści o dziecku rozeszły się jak świeże bułeczki. Podejrzewam że to jedna z pielęgniarek zadzwoniła do mojej matki z tą informacją, bo już godzinę po powrocie męża miałam od matki telefony. Nie odbierałam ich. Przecież nie mamy o czym rozmawiać. Wyrzucili mnie w końcu z domu. Czego teraz chcą?
Sytuacja się zaogniła, gdy moi rodzice zaczęli obdzwaniać rodzinę mojego męża i to nie tą najbliższą, bo teściowie nie odbierali. Matka skombinowała numer do dziadków mojego męża z całkiem innej miejscowości i tam wydzwaniała, aby się wybielić i oczernić jak zwykle nas. Wygadywała bzdury jakie nigdy nie miały miejsca. Że mój mąż i ja byliśmy strasznie źle w stosunku do nich nastawieni, że pyskowaliśmy, wyzywaliśmy im, nie chcieliśmy w niczym pomóc, żyliśmy na ich koszt, wyrzucaliśmy ich z pokoju, wyklinaliśmy, że mój mąż mnie buntował...itp.itd. Coś takiego nigdy nie miało miejsca, ale oczywiście dziadkowie im uwierzyli. A chodziło o to głównie że nie odbieramy telefonów. Dziadkowie przegadali do mojego teścia, że się musimy z moimi pogodzić, przeprosić, bo tam jest dom duży i szkoda takiej chaty, a tu przecież nie ma miejsca. A my zanim znajdziemy coś własnego to minie 15 lat i tyle będziemy siedzieć teściom na głowie. I teść odebrał jak mój ojciec zadzwonił i naobiecywał, że z nami porozmawia. Stwierdziliśmy z mężem, że trzeba to raz na zawsze zakończyć. odbiorę i powiem im jasno, że po tym co mi zrobili nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Tak też zrobiłam. Spokojnie bez wulgaryzmów wyjaśniłam ojcu co zrobili, bo jak się okazało to nie wiedział. Zaczął się na mnie drzeć, że tak być nie może, że nie odbieram telefonów i się obrażam. mówiąc prościej - mam się dać gnoić i jeszcze ich lizać za to po dupach. Jak zwykle zaczął mnie wyzywać. Powiedziałam, że chcę aby mi dali święty spokój, bo im nigdy nie wybaczę. Ojciec kazał tylko pozabierać resztę swoich rzeczy bo lokatorzy mają przyjść mieszkać. Nie pytał jak się czuję, nie pytał o wnuka. A ja głupia myślałam, ze dzwonią, bo chcą dziecko widzieć albo żebyśmy wracali. Głupia naiwna. Potem dzwonił do męża - usłyszał to samo. Myśleliśmy że to już koniec, jednak się przeliczyliśmy.
Ojciec z matką zaczęli terroryzować telefonami dziadków mojego męża, a rodziców teścia. Wygadywali że bram ki piątej klepki, że postradałam rozum.
Mam już tego wszystkiego dosyć.

5 komentarzy:

  1. Co za ludzie... Jak oni mogą się zachowywać tak w stosunku do własnego dziecka! W głowie mi się to nie mieści. Chyba cały swój instynkt macierzyński i ojcowski im gdzieś zaginął. A na dodatek są tak wredni i perfidni. Brak słów:|

    OdpowiedzUsuń
  2. Staraj się więc aby w przyszłości Twoja własna rodzina była inna

    OdpowiedzUsuń
  3. ~dieta-kontra-ja.blog.onet.pl25 lutego 2012 00:19

    po tym wszystkim co przeszłaś nawet w rodzinie nie dają Ci spokoju... bardzo ci współczuję:( mam nadzieję, że uda wam się odciąć od tego piekła:(gratuluję siły i wytrwałościAnia

    OdpowiedzUsuń
  4. jej...po prostu szkoda słów...jak twoim rodzice tak mogą? ja tego nie rozumiem...na pewno jest ci ciężko ale staraj się nie myśleć o tym , no i ja na twoim miejscu też bym nie chciała ich znać...Może pomyślcie o wynajmie jakieś kawalerki małej...zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuje jednak zmienic numer sowjej i męza komórki tak dla własnego spokoju a z dziadkami się rozmowić i im wyjasnic że nie mają odbierać od nich telefonów ani dyskutować bo ci ludzi ( towi rodzice) lubą mieszac i mają z tego satysfakcję .... niesty ś atacy ludiz na śiwecie i nic na to nie poradzicie,Mam nadzieje że pomimo tych stresów dzieciątko dobrze się chowa... i w domu tesciów jest dobrze...

    OdpowiedzUsuń