środa, 19 lipca 2017

Ćwiczenia

No i nażarłam się wczoraj pizzy!

No nic, mówi się trudno.

Na wadze 1 kg więcej niż kilka dni temu.

Dziś z samego rana dałam sobie wycisk na orbitreku.

Jeszcze 4 kg do zrzucenia i będę SuperLaską :D Wiadomo że nie jak Chodakowska czy Lewandowska, ale zacznijmy od tego że wcale do tego nie dążę, bo mi się jakoś specjalnie nie podobają. Lubię gdy kobieta ma kształty, a nie jest od stóp do głów prostą rurką. Każdy ma swoje upodobania.

Bardzo cieszę się z tego w jakim stanie mam teraz nogi. Nie mam cellulitu. Skóra jest napięta i jędrna. Przydałoby się to samo zrobić z pośladkami i ramionami, więc do aerobów dokładam ćwiczenia siłowe (przysiady z obciążeniem, unoszenie bioder, ćwiczenia z hantlami na mięśnie ramion).

Na youtubie znalazłam fajne filmiki, gdzie gostek sensownie tłumaczy jakie ćwiczenia wykonywać na ładne, kształtne pośladki.

Podaję linki:

- Fajny tyłek

- Brazylijskie poślady

Polecam filmiki gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz