niedziela, 17 czerwca 2018

Ważenie

Ostatnio czasu brak na pisanie. 
Pozaczynałam kilka tematów i nie mam kiedy się wziąć za ich dokończenie. 

Dziś się tylko pochwalę, że jestem na półmetku w odchudzaniu. Już 5 kg za mną! Obecna waga waha się pomiędzy 61 a 61,8 kg. Utrzymuję ją w tej wersji od kilku tygodni niespecjalnie się odchudzając. Dziś jest 61,3.

Cieszą mnie bardzo te ujemne kilogramy, ubrania są luźne, ale póki co nie wymieniam jeszcze garderoby na rozmiar mniejszą, bo liczę że może w najbliższych miesiącach stracę kolejne 5 kg. 

poradyfit.pl

Na diecie bez grama cukru wytrzymałam ponad miesiąc i samopoczucie było wówczas super, poprawiła się też znacznie cera, pozbyłam się zgagi i wzdęć, czułam się lekko. Teraz czasami pozwolę sobie na jakieś wypaśniejsze ciacho i dlatego waga stoi, ale dobrze że nie rośnie ;) 

4 komentarze:

  1. Gratulacje. Widząc swój podwójny podbródek na zdjęciach, zaczynam mieć potężną motywację...
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Oj tam, oj tam - babka jakich wiele ;)
      Miło mi.

      Usuń