wtorek, 30 grudnia 2014

I po Świętach

Dziękuję za życzenia, ściskam i całuję!

My święta spędziliśmy o dziwo spokojnie. Teściowa nawet chwaliła mój czerwony barszcz (niemożliwe). Coś było za dobrze. Od razu zapaliła mi się czerwona lampka. Okazało się, że matka teściowej (tzn. służąca) się gorzej czuje i znowu "ta z góry" (ja) stała się dobra i potrzebna. Poza tym jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. W sobotę teść przewalił całą kasę z ZUSu za zorganizowanie pogrzebu. 2700 zł do zakładu pogrzebowego, a 1300 zł wydał na kurtki płaszcze i ozdoby świąteczne, bombki, światełka, choineczki... Zamiast nam oddac te 800 zł, które pożyczył. A co najlepsze, siostry męża powiedziały, że one w tych płaszczach chodzić nie będą i na drugi dzień musiał kupić inne. Jakby tego było mało, to przyszedł do nas pożyczyć pieniądze. Mąż powiedział że nie ma i że jak obwoził rano swoją matkę po kościołach i sklepach, to mógł od niej pożyczać, to usłyszał z oburzeniem: "A co?! Tam jest bank?!" Nie kurwa, u nas jest bank. Szlag mnie trafia, bo dureń pożycza a nie oddaje. No ale dlatego pożycza u nas, bo gdzie indziej by musiał oddać. A tu jest jak jest. Potem mąż się zapyta o pieniądze, to ojciec powie: "Pieniądze? Jakie pieniądze?" I pozamiatane. Ja nawet nie jestem w stanie określić ile tej kasy wisi. Ponad 3 tysiące na pewno jeśli nie 4. A to przecież drogą nie chodzi, ani z nieba nie spada.

Od drugiego dnia świąt cały czas sypie. Boje się że śnieg będzie do wiosny zalegać i nawet na Wielkanoc się nie przeprowadzimy.

10 komentarzy:

  1. eh... widzę że rodzice potrafia wykończyć swoje dzieci finansowo, rok temu jak byłam na ostatnich nogach w ciazy przed świętami Bożego Narodzenia tatusiowy musiał zapłacić ponad 2tys za dług jak zrobili jego rodzice za mieszkanie juz mieli holować nam auto itp. straszne... co do śniegu u mnie nie pada w ogóle mój syn nawet nie wie co to snieg!

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Tobie serdecznie...
    Ja na teściów nie narzekam, mogę polegać są dobrymi i życzliwymi ludźmi. Wychodzę jednak z założenia, że 'razem' w zgodzie trudno wytrzymać. Tak więc mieszkanie nawet na jednym osiedlu nie wchodziłoby w rachubę.
    Bądź dzielna. Życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  3. musisz mieć w sobie bardzo dużo siły.... jeszcze troszkę... jeszcze chwilę! Gdy będziecie już na swoim odpoczniecie... odżyjecie.
    Ja też liczę na to, że zima długa nie będzie - nam też zależy na tym by jak najszybciej wykończyć dom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uciekajcie stamtąd jak najszybciej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Cię, ja bym nie dała rady.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kochana :*
    Oby przeprowadzka udała się jak najszybciej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymiękam po prostu. co za pasożytnicza rodzinka. Mam nadzieję że masz jeszcze tyle siły aby wytrzymać do przeprowadzki. Pomyśl sobie że już nikt nie będzie wasz wykorzystywał, obrażał Ciebie . Wiem co piszę- ja wstawałam rano z myślą że jeszcze trochę i będę miała święty spokój i to dawało mi kopa żeby zdzierżyć. Trzymaj się kobietko, jeszcze tylko mały kroczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana jakoś musisz zacisnąc zęby i wytrzymać aż się wyprowadzicie ale mam nadzieje że tak latwo sie nie dajecie. ja bym powiedziala nie mam pieniedzy i tyle. zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. To by było zbyt piękne, żeby za takim jej stwierdzeniem nie kryło się drugie dno. Eh, ja życzę Tobie abyście się wyprowadzili szybciej niż macie to w planach. Ach, i żeby śnieg Wam w tym nie przeszkodził.
    Oby w Nowym Roku spotkało Was wiele dobrego i nadszedł czas na ważne zmiany na lepsze, jak najdalej od tych "nieludzi". ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo pochwaliła to dziwne, mnie jak moja matka chwali to zazwyczaj potem czegoś chce ;/ kochana szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy będzie to bardzo wredne i nietaktowne, jak napiszę, a propos pochwały barszczu, że podobno w Wigilię zwierzęta mówią ludzkim głosem?
    Przynajmniej miły akcent się trafił, lepsze to niż nic.

    Oby w tym Nowym Roku udało się spełnić Tobie to, czego najbardziej pragniesz i to jak najszybciej!

    OdpowiedzUsuń