poniedziałek, 15 czerwca 2020

100 squat challenge

Tak moi drodzy, biorę się za ćwiczenia,  a precyzując za przysiady.
Nie podoba mi się to  jak w ostatnim czasie  moja skóra  stała się taka wiotka i lelawa.

Dlatego stworzyłam sobie  grafik,  taki pod siebie.

Zindywidualizowałam go, bo nie czarujmy się, 250 przysiadów nie zrobię. No way...
I nie jestem też w stanie robić  ich  codziennie,  gdyż mam potworne zakwasy. Moje mięśnie albo ich brak 😅 potrzebują regeneracji.

A oto on, mój 30 dniowy squat challenge:



Oczywiście do tego dołączam codzienne spacery, peelingi kawowe i masaże oraz chłodne prysznice, a przede wszystkim zrdową dietę, bogatą w warzywa i białko.

Mam nadzieję na:
- ujędrnienie skóry
- uniesienie pośladków
- zmniejszenie a może i pozbycie się cellulitu (już kiedyś mi się to udało)
- zrzucenie 2-3 kg




Fit kapuśniak 


SKŁADNIKI:

300 g kiszonej kapusty
cebula
1-2 marchewki
4-5 ziemniaków
kawałek selera
1 pietruszka
przyprawy (2 liście laurowe, 2 ziarenka ziela angielskiego, 5 ziarenek  pieprzu ziarnistego, mielona słodka papryka, mielona ostra papryka, kminek, majeranek, sól, pieprz mielony)
Jak odchudzić kapuśniak?
Kapustę podgotuj z ziarenkami i liśćmi około 20-30 minut. Przygotuj bulion z włoszczyzny bez mięsnej wkładki. Obrane ziemniaki pokrój w kostkę i gotuj w bulionie około 20 minut. Dodaj kapustę i  dopraw do smaku wg własnych upodobań. Gotuj do miękkości  ziemniaków. 
Dla moich chłopaków gotuję osobno kiełbaskę i pokrojoną dodaję im do zupy.


Koktajl truskawkowo-orzechowy
z jarmużem


Składniki:

- 6-7 truskawek
- garść jarmużu
- łyżka masła orzechowego 
- 100-200 ml mleka sojowego (w zależności  czy lubicie mniej lub bardziej gęste koktajle)

Wszystko zblendować. 

1 komentarz: