piątek, 19 czerwca 2020

O motywacji

Oto moja motywacja do zadbania o siebie, o swoje zdrowie, ciało i samopoczucie:

https://www.flowmummy.pl/   Justyna Basińska

Kolejny raz tam wracam i każdemu polecam. Justyna to super babka, równa, zwyczajna dziewczyna, nie żadna  celebrytka. Według mnie szczera i wiarygodna mama trzech chłopców. Uwielbiam  jej vlogi i polecam.

A to moja druga motywacja, konkretnie to do zrzucenia kilku kilogramów:




Właśnie  przed chwilą rozjaśniłam odrost i efekt niezbyt mnie zadowala, ale biorąc pod uwagę, że kolor naturalny był ciemny, to ujdzie ten kurczaczek.

No niestety nie znalazłam swojego rozjaśniacza, mojego  nr 1 Syossu i wybrałam inny firmy Schwarzkopf.

A taki jest efekt:



No nic, za kilka dni, jak kłaczki się zregenerują (choć nie zniszczyły się, więc tu daję plusa), to kupię jakąś blond farbę i spróbuję wyrównać kolorek.

Dziś  45 przysiadów do wykonania, więc wstawiam zupe i idę  ćwiczyć.




2 komentarze: