środa, 5 listopada 2014

Brak mi sił

Boże! Widzisz a nie grzmisz!

Dosyć mam już tego wszystkiego!

Już nawet szkoda pisać, bo to w kółko o tym samym.

Rodzina męża ma wszystko czego zapragnie, a i tak ciągle im mało.

Musiałabym chyba pójść do pracy (dzieci rzecz jasna brać ze sobą) i teściom oddawać całą wypłatę, a i tak śmiem twierdzić, że to nie wystarczy żeby było dobrze. Jeszcze pewnie catering dla teściowej bym musiała załatwić i McDonald'sy siostrom męża przywozić codziennie.

Szlag mnie kur** jasny trafia.

16 komentarzy:

  1. Oj kobieto widzę że masz dzień do dupki. To jest trochę durne pisanie ale wiesz że płytko nie chciałam napisać- zaciśnij jeszcze przez chwilkę zęby, dasz radę. Dobrze że masz świadomość krótkoterminowego mieszkania z nimi. Trzymam za Ciebie kciuki:}

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Tobie dużo siły. Nie daj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ma swoje granice... ale granice cierpliwości bardzo łatwo przekroczyć i wielkiego wysiłku Twoi teściowie wcale w to nie wkładają.
    Życzę Ci, aby nigdy tej cholernej cierpliwości nie zabrakło! Bądź TWARDA

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pocieszaj się, że jeszcze chwila moment i będziecie z dala od nich na swoim!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ~mama dwóch córek6 listopada 2014 22:50

    Są ludzie, których nigdy nie zadowolisz, dlatego nie ma sensu nawet próbować. Zresztą- oni na to nie zasługują. Już naprawdę niedługo i będziecie na swoim. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszne, że ludzie tak potrafią uprzykrzyć innym życie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. i to bliska rodzina...

    OdpowiedzUsuń
  8. ło masakra co się u Ciebie dzieje przeczytałam twojego bloga jeszcze raz i musze stwierdzić że silna babka z Ciebie. Widzę że mamy wiele razem wspólnego. Pisałaś u mnie że ja mało piszę postanawiam się ogarnąć :)

    Będę częściej do Ciebie zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dobrze wiem co Ty czujesz eh.
    Trzymaj się jestem z Tobą. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Do wyprowadzki już bliżej niż dalej wiec musisz wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie dobrze, bo niebawem zamieszkacie osobno! :-) i tylko o tym myśl. Jestem z Tobą, głowa do góry :-)

    OdpowiedzUsuń