sobota, 29 listopada 2014

Kartki Bożonarodzeniowe

Wybaczcie że ostatnio nie zaglądam na wasze blogi. Zaległości nadrobię. Mam usprawiedliwienie - od kilku dni robimy z synkiem świąteczne kartki dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Niegowie. Akcja nazywa się Robótka 2014. Więcej informacji znajdziecię tutaj --> Robótka 2014

Robotka2014_sztandar_500px-1

Przyłączcie się do nas!

A oto nasze prace:

IMG_20141201_124354


IMG_20141201_124250


Gdy zrobimy więcej, to także umieszczę zdjęcie, żeby się pochwalić.

12 komentarzy:

  1. Jak Wam ładnie wychodzą te kartki :) No i super zabawa przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! A zabawa naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) toż to dzieła sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać, kiedy z Mają będę mogła robić takie rzeczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, oj tam. Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani się nie obejrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Aż mi sie szkolne lata przypomniały! Uwielbiałam obdarowywać mamę laurkami! Myślę że za rok z synem będziemy takie tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będziecie, będziecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka zrobiłaś kobieto ;}. Kiedyś miałam praktyki w różnych DPS-ach, wspominam je z sentymentem i wzruszeniem. Poznałam tam dużo niesamowitych osób. Cholerka cosik zakręcona ostatnio jestem dopiero dziś zauważyłam Twój wpis

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Chyba się minęłam z powołaniem, może powinnam być plastykiem a nie muzykiem :P

    OdpowiedzUsuń