poniedziałek, 11 lutego 2019

Muzyczno - romantyczny wpis ;)

Tak sobie pomyślałam, słuchając muzyki, że popełnię ten tekst właśnie o utworach, piosenkach jakie kojarzą się z moim, Naszym związkiem. A że zbliżają się Walentynki, to czas jak najbardziej trafiony na taki właśnie wpis.



Wiele wieczorów spędziliśmy na wspólnym słuchaniu muzyki, oglądaniu filmów, rozmowach i grze w Chińczyka. Najczęściej z głośników można było usłyszeć utwory takich artystów jak Bryan Adams,



Richard Marx,



Aerosmith,



Sting, a właściwie Puff Daddy, bo moj Mężczyzna słuchał wtedy remixu Every Breath You Take,



Metallica - Nothing Else Matters
To właśnie przy tym utworze mój mąż mi się oświadczył.



Joe Cocker,




Pussycat Dolls - Jai Ho, taniec brzucha w moim wykonaniu był baaardzo zmysłowy i podniecający,




Pitbull,



Solo Tú, piosenka z telenoweli "Nie igrlaj z Aniołem". To do niej zatańczyliśmy nasz pierwszy taniec jako małżeństwo.



Dopisane:

Po konsultacji z mężem dodaję piosenki, które jemu kojarzą się ze mną:


Farba - Chcę tu zostać,



Lady Marmalade 

6 komentarzy:

  1. Jak już słusznie zauważyłaś, gust muzyczny mamy podobny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie mieć muzyczne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałabym się zastanawić nad muzyką... U mnie wiele się jej przelewa przez życie :) i jedyne co mi się kojarzy mocno z nami to "charlie unicorn"i jego piosenka o bananach hahahaha
    I jeszzcze musicalowe piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam musicale, czego nie można powiedzieć o moim mężu.

      Usuń