czwartek, 12 września 2019

Euforia



15 komentarzy:

  1. Ojej, masz swoje pianino! I dzieciaki widze zafascynowane! Pewnie niedlugo zaczniesz z nimi lekcje gry! :)
    Mi slon na ucho nadepnal, ale mam kuzynke, ktora ukonczyla szkole muzyczna, miala pianino w swoim pokoju i zawsze uwielbialam sluchac, jak gra. :) Teraz mam okazje przysluchiwac sie grze Potworkow, ale jednak skrzypce to nie to samo, co pianino. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój świeżutki nabytek :D
      Wczorajszy.
      Jestem wniebowzięta!
      Już nic mi nie trzeba do szczęścia.
      Wszystko mam.

      Usuń
  2. Widać dzieciaki mocno zainteresowane 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardziej :D
      Oczy mam jak pingpongi od ciągłego grania.

      Usuń
    2. Jak znoszą to sąsiedzi? :D hahhaha fajnie :) Ja jestem antytalentem muzycznym :D

      Usuń
    3. A bardzo dobrze. Nikt nie narzeka jak na razie :)

      Usuń
  3. Super! I dla dzieci też super, jak widać. :)
    Chętnie posłuchałabym jak grasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, to jest radość móc pograć :) pamiętam jak byłam mała to bardzo ciągnęło mnie do takich rzeczy i grałam przy każdej nadarzającej się okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ja jestem z wykształcenia pianistą.
      Tylko tak mi się życie potoczyło, że od 8 lat nie dotykałam instrumentu.

      Usuń
  5. Czy mogę prosić o kontakt mailowy do Pani? Chciałbym porozmawiać o życiu z dzieckiem z autyzmem

    OdpowiedzUsuń